Det gångna året - Oktober, november, december

Det sista inlägget. Blir ett gaaanska långt inlägg ;)
 
Oktober;
Började träna efter ett vääldigt långt uppbehåll! Kändes så skönt men det kändes också som att man började om från ruta ett..
Tjejkväll med mina girlsss. Vi åt, pratade, hade det jätte kul, kollade på film osv :)<3
 
 
 

Frozen yoghurt i Täby.
 
Lagade mat hemma hos Noemi. Visade hur jävla dålig jag är på att laga mat. Makaronerna blev hemska!
 
 
På väg till Saras kalas om jag minns rätt haha!
 
November;
Månaden då vi flyttade från Hagängen.
 
All helgona + Halloween. Vi firade halloween en dag senare. Bilder under också;
 
 
 
Åt lite på MAX.
 
December;
Den sista månaden på året.
^jättteeee ROLIG dag. Snöade jätte mycket men det gjorde inget :)
 
Gick ut och tog bilder i årets första snö. (Eller a första gången efter sommaren)
 
Julshopping med Mathilda och Malin^
 
Åt ute med Farmor och Farfar!
Testade mina boyfriend byxor, älskar dem..
Fick en Iphone 5S.
 
Sen firade vi även jul och nyår men har inga bilder från det!
 
Så det här var alla månaderna för 2013, året gick sjukt fort! Men som sagt, nu ska jag lämna det året bakom mig och fokusera på det nya året, 2014, som faktiskt pågått ett tag <3
 
LOVE YOU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0