Det gångna året - Juni

Början av sommaren..
 
 Fick naglarna fixade inför skolavslutningen.
Så varmt och skönt!
 
Med Alperen vid en lekplats
 
 
Minns ni coca cola flaskorna med olika namn på? Jag hittade mitt namn ;)
 
Mormor ville se prinsessan när hon gifte sig. Hon fick ett perfekt ställe där hon såg när paret kom. Dagen var nog magisk för henne. Däremot spenderade jag och Nathalie många timmar i Stockholm stad för att hitta Subway. Gissa hur underbart det var att äta mackan till sist??
 
Åt på kina resturang med pappa och mathilda sen visade han lite ställen av stan. Mys<3
 
Ebba åkte buss!
 
 
Jag och Lina åkte till bollstanäs
 
 
 
Donken
 
 
Fysingen, en sjö nära där vi bodde vid Hagängen.
 
Bio! Med Lina
 
London resan.
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0