29 januari

Bloggar från min iPad. Har insett hur stort behov jag har av min ipad mini. I skolan använder jag den istället för datorn. Ipad mini är så mycket smidigare och enklare att bära med sig. 

Fick den för några månader sen och ångrar verkligen inte att jag skaffade den! Super bra.

I alla fall, nu har det gått en vecka sen jag bloggade sist. Wops, sånt händer ibland. Man glömmer liksom bort, eller ja, orkar bara inte. Nu tänkte jag i alla fall göra ett inlägg. Idag är det fredag, sov över hos lina i stan inatt. Vi hade det mysigt igår, fixade tacos och kollade på hennes två kanaler hela kvällen! Haha. Sen vaknade vi super tidigt imorse för vi skulle ta tunnelbana sen buss till det. Så kom ganska ofixad och trött till skolan för orkade knappt anstränga mig på morgonen. Tur hann vi båda in i tunnelbane vagnen sekunden innan dörrarna stängdes. Inte som förra gången hahahah.

A dagen gick ganska snabbt. Gick till biblioteket med Miranda och lina efter skolan för att låna någon bok till vår skoluppgift. Sen åkte jag hem. Hade planerat lite men de blev ej av så blev inte så händelserik fredag. Aja, chill ska ha spa kväll istället har inte haft det på evigheter ! 

Puss hej<3

Mormor köpte hudprodukt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0