CHILLING

Bild från några veckor sen.
Hej :) Sitter i sängen just nu när jag skriver det här inlägget. SORRI för att jag inte skrivit något men när terminen började hade jag ingen aning att jag skulle få så lite tid över att bara vila med min pyjamas i sängen. Måste träna, göra läxor, gå till skolan och sen gärna vara med mina kompisar. Men idag tyckte jag att jag var värd en paus. Går kanske senare ut med en vän men vet inte, har det rätt bra <3
 
Nog om min slapp dag, igår var jag på en mässa med lina här i väsby efter det kom jag hem runt fyra och då kollade jag mest på film med malin och mathilda sen gjorde vi lite annat. I fredags var jag en stund med Emma och Noemi. På kvällen åt jag middag hos Noemi och vi var inne hos henne och åt godis och spela brädspel haha. Under veckan har jag börjat träningen! Jätte kul, har träningsverk i magen men det är bara bra för då vet jag att jag tränat ordentligt ;) Imorgon är det skola igen. Vilket innebär, träning och läxor efter skolan. Bläää.
 
Förresten, har skrivit min Selena experience minst 20 gånger på både papper, dator och mobil men jag vill att inlägget ska bli perfekt hihi, så det lär dröja ett tag till.
 
Men a, hoppas alla har det bra och att ni njuter av helgen så hörs vi<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0