Studiedag

Idag hade vi studiedag! Behövligt, även då det precis var lov! Idag har jag hunnit göra en massa, förutom att plugga.. Jag gick med mamma vid 12 tiden till centrum där vi handlade mat inför middagen. Efter det gick mamma hem och jag gick istället till kicks och Waynes medan jag väntade på Miranda. När hon kom med bussen gick vi hem till mig! Jag fixade lite i rummet och vek kläder sedan så satt vi och tittade på klipp, ritade på min tavla och pratade innan Gaga och de andra kom. 

Hade jätte mysigt, jag gjorde salladen med Gaga medan Miranda lekte kurra gömma med Millie. Sen åt vi middag och det var super gott!

Alla gick hem för typ 3 timmar sen så jag har hunnit duscha och så. Ska fixa kläder och sånt inför imorgon för då är det skola igen!

Bild nyligen från mitt kvällsmål..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0