10 saker ni kanske inte visste om mig

1. Jag vill ta två nya hål i mitt ena öra.
2. Skolan gör mig allvarligt talat deperimerad. Kan gråta över hur jobbigt det är att bara var där.
3.  Den 31 augusti ska jag träffa Selena, och jag kan inte förstå det. Tänker på det hela tiden!
4. Jag försöker träna 2 gånger i veckan, inte för att gå ner i vikt. Utan för att vara frisk i kroppen.
5. Jag kan verkligen inte göra läxor. Har nog med min inställning till skolan att göra.
6. När jag inte har något att göra tittar jag på olika youtubare, mina favoriter är bubzbeauty och MichellePhan.
7. På senaste tiden har jag lyssnat på Little Mix's album DNA, älskar den!
8. Jag har typ tvångstankar när det gäller att borsta tänderna, kan borsta dem tre gånger på en o samma kväll.
9. Jag vet inte vad jag vill bli när jag blir stor.
10. Jag försöker lägga mig mellan halv tio och tio men det slutar oftast med att jag somnar halv tolv till tolv.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0