Chilling

Har inte bloggat på några dagar men har haft ganska mycket att göra. Under sportlovet flyttade jag så nu bor vi i en ny lägenhet. De e helt ok här men carslund kommer alltid va mitt hem<3 under sportlovet har jag förutom flyttat varit med mina amigos. Kvällen efter jag sov hos Anna sov jag hos Lina med mirre och Mathilda. Vi tittade på film o hade det super kul o mysigt. Dagen efter var det flytt men dagen efter flytten så sov jag hos farmor o farfar o jag ska dit igen på lördag, titta på mello o så 😘 nu e lovet slut i alla fall så e tillbaka i skolan.. Inte kul men kan glädjas åt att jag ska till Gaga o sova där på fredag o på söndag ska jag typ sova hos Gangan!

Idag var det en extra tung dag för jag kände mig så sjuk i skolan så vid 3 tiden åkte jag hem så skippade läxhjälpen o konfirmationen idag.. Här är i alla fall lite blandade bilder från lovet:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0