SOMMARLOVET

Inte bloggat så mycket men a kan försöka sammanfatta mig kort av vad jag gjort osv.
 
Igår badade jag med mathilda och vanessa i kairo typ hela dagen och sen var vi ute ett tag vid mormor innan jag tog bussen hem vid halv 11 typ. Och sen idag så har jag också badat fast med Nathalie också. Nu va vi i fysingen, vågade hoppa ner i vattnet från trädet men det tog ett tag, liteeee läskigt heh. Nu ska jag strax duscha o fixa mig sen går jag nog ut igen. Dem har lovat regn imorgon så får ta till vara på de här sista timmarna innan regnet..
Senare blir det väl att kolla på The Vampire Diaries, har börjat titta på den serien eftersom att alla har tipsat om den och ångrar att jag inte börjat kolla tidigare! Den är såå bra. Tipsar er:)
 
Nu är det förresten bara 2 dagar kvar innan London! <3
 

Hoppas ni har ett bra lov så hörs vi senare! puss o kram
Vänster bild, här om dagen när jag o några va ute på promenad, höger bild, jag på skolavslutningen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0