26 JUNI

Idag är det precis 3 månader sedan jag fyllde 15 :)

Va tvungen att påpeka det, i alla fall, nu har jag precis vaknat. Ska äta frukost, byta om o allt sånt sen sätta på ett avsnitt av TVD innan jag ska till bommen och möta farfar. Annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra idag. Det visar sig väl senare. Kanske träffar nån o så.

Igår var i alla fall jätte kul, förutom det jag hann berätta i bloggen så gick jag ut och va med Miranda, mathilda och Nathalie. Först satt vi vid gungbrädan prata o skratta, drack lite red Bull och åt gammalt godis. Sen kom massa konstiga människor och förstörde godiset, ingen ville ändå ha det så gjorde inte så mycket. Sen bestämde vi oss för att gå en promenad med alla nathalies hundar. Dem är sååå söta:) vi gick till fysingen där dem träffade på andra hundar som dem börja leka me o a, allt va bra! Sen vid halv 11 tiden börja vi gå hemåt.

Nu ska jag resa mig upp o äta frukost hejdå<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0