9 dagar kvar

Snart så är den långa väntan över! Om endast 9 dagar så kommer min skiva (förhoppningvis) Stars Dance eller åtminstone så kommer den ut. Har hört massa 'snippets'och 'teasers' till några låtar. Längtar så! Även då massa låtar redan blivit 'leaked' så har jag avstått från att lyssna på dem då det känns som en riktig dålig stil att göra så. Man ska respektera sin idols hårda arbete och vänta. Vi har redan väntat i ca 0,5 år så att vänta i 9 dagar till skadar verkligen inte! Men det är upp till var och en om man vill lyssna eller inte. Jag valde att avstå :)
 
Dock, så har en låt som inte ska vara med på albumet kommit ut. Och då det inte kommer med i albumet så är det en helt annan situation eller vad man ska säga. Den heter i alla fall Sad Serenade och om ni vill lyssna på den finns länken till låten här.

Om ni vill lyssna på korta 'snippets' till hennes andra låtar som kommer vara med i albumet lägger jag in länkarna här under:
 
Save The Day
Love Will Remember
 
Nu måste jag skynda mig för måste hinna med bussen för ska åka och äta med mormor, emma och mathilda. Ha en bra dag hejdå<3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0