Rensat

Jag har så svårt för att lämna ifrån mig mina älskade kläder! Speciellt om man haft dessa kläder ett bra tag. Idag rensade jag garderoben, det blev två papperskassar varav en fick Malin. Ville nästan gråta, är det inte sjukt? Att vi människor bryr oss så mycket om något så simpelt som kläder?

Dock gjorde jag detta för en anledning. Eller flera faktiskt. För det första, kläder jag inte använder? Vad ska jag med dem till? De kan vara sönder, för små eller bara ett vanligt plagg som jag inte vill använda. Bättre att de kommer till användning hos någon som använder det!

Sen är jag som de flesta andra ungdomarna en person som får nya kläder. Tycker det är väldigt dåligt med folk som bara fyller och fyller sina garderober, och låter allt vara! För att få nytt och mer plats måste jag ge upp mina älskade kläder. 


För att få nya att älska haha.. 

Så vad ska jag göra med kläderna i kassen? Förmodligen ge till kompisar. Vill gärna skänka till barn som verkligen behöver men det är knepigare än vad man tror! 


snyggt!! Andra bilden lånad från weheartit

Sov gott gonatt

Kommentarer
Postat av: Lina

Du vet i sörab, där finns det en låda där det står typ "myrorna" och dom kläderna skickas till afrika :)

2013-12-15 @ 20:11:52
URL: http://www.streets.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0