Julklappar

 
Tänkte visa vad jag fått i julklapp. Glömde att ta med mina två spel,raggsockor och min odd molly mössa. (Suzana) De som inte är tjockt skrivna är från mamma och mormor.
 
Boyfriend jeans, som ni tidigare fått se (farmor och farfar)
Hårolja från schwarzkopf, Ultimate oil elixir serum (farmor och farfar)
Polariod kamera, den stora kameran, om ni inte vet vad det är så är det en kamera som matar ut bilden när du tar kort på något.
Papper till kameran
4 st nagellack från kicks (Lina)
3 st shower & bath dofter från kicks (Lina)
En handkräm från kicks (Lina)
En stor té kopp med en grej man kan stoppa te påsen i (Karita)
Yves Rocher hand beauty care
Yves Rocher ultra volume mascara
Yves Rocher Riche Créme, omega 3 6 9
Yves Rocher Jardins du Monde, shower cream (farmor och farfar)
Hunter strumpor
Ipad mini skal med tangentbord
Selena Gomez parfym (Mathilda, syster)
Bath & Bodyworks doftande handsprit
Benefit They're real mascara (Malin)
Benefit Sugarlicious (kit) Pappa
Benefit Primping with the stars (kit) Pappa
Lush bubblegum läppskrubb (Miranda)
Odd molly badskum
 

Det är också på väg ett par andra julklappar som inte hann fram i tid. Kommer skriva när jag fått dem :)
Jag är jätte nöjd och tacksam för mina julklappar !!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0