God Jul

Lite sent men julen håller ändå på i någon dag till också. Det här året blev jätte lyckat, fick massa saker jag önskat mig, åt världens godaste julbord, umgicks med familj, släkt och vänner. Först så åkte jag och Mathilda till farmor och farfar, åt där och kollade på Kalle anka sen öppnade vi lite julklappar. Efter det så gick jag och Mathilda hem för att öppna resten av klapparna med mamma och mormor. Sen så åkte jag mamma och Mathilda till gaga och hennes familj. Hade så mysigt. Igår så handlade jag det allra sista, liteee sent men dem får sina julklappar i alla fall ;) Nu känns det som att lovet verkligen börjat! Såå sjukt skönt.

Imorgon ska jag upp 6 så jag vet inte vad jag gör uppe såhär sent.. Ska fixa mig nu och försöka sova

Kram och god jul alla <3
Lite bilder från idag





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0