Förberett lite inlägg

Har skrivit massa inlägg idag om den där årsgrejen så förberedd på att det kommer åtminstone två stycken inlägg varje dag de kommande dagarna :)

Hoppas ni fortsätter läsa och att ni haft en bra dag hittills. Det har varit lite segt idag. Blir nästan alltid så när jag sovit bort halva dagen. Jag måste vakna tidigare verkligen, när skolan senare börjar kommer det bara bli väldigt jobbigt för mig.

Vill även berätta att jag åker till Mimo den 2 januari, ska bli jätte kul. Imorgon så är det nyår. Jag tänkte inte göra värsta grejen av det, träffa farfar på morgonen sen lunch med mormor, hummer eller något annat skaldjur tror jag att det blir! Sen på kvällen till Malin, vi har köpt lite mys och så.

Hejdå<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0