21 december

Sitter med Noemi i soffan nu bara chillar. Senare ska vi typ till centrum för måste hitta en sista julklapp till Lina. Igår var jag och mamma i Täby centrum för att köpa det sista. Vi fick hem massa julklappar, men såklart blev en över! 

Igår var jag även fram och tillbaka till skolan för att hämta mina betyg. Sen så hämtade jag min nya mobil, vi förnyade mitt abonnemang så fick en ny mobil. Valde en iPhone 5S. Sen när jag kom hem beställde vi pizza och efter det åkte jag och mamma till Täby, under samma veva köpte vi även en gran så när vi kom hem så slog vi in alla presenter och jag fick klä granen. Sedan efter det så kom Noemi hit. Jag hon och Mathilda gick ut en stund, handlade lite fredagsmys och satt vid en gunga. Noemi sov också här så därför är hon här nu :)

Hoppas ni har det bra bye<3



Kommentarer
Postat av: L I N A

olala i wonder what i will get.

Svar: ;);)
Lina Salmela

2013-12-21 @ 23:57:30
URL: http://www.streets.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0