2 december

ny månad igen ?? What haha tiden går snabbt. Vad jag haft för mig då? Den största tiden så har jag haft en stor tanke som vimlat runt i huvudet på mig, nämligen gymnasie valet. Det är verkligen inte något icke stressande, men ser det här i det hela positiva, har många förslag öppna för mig. Har gått hittills till 4 öppet hus den här senaste veckan.

Snart är även mitt syv möte. Men nog om det :) Igår var det halv surt för mig, det var bestämt att jag skulle få en body shop julkalender men när vi kommer till affären är dem tydligen slut, överallt hela Sverige. Blev lite ledsen över det men kom sen på att det bara är en grej och att jag säker kommer få något fin till julklapp. Skoldagen gick väldigt segt, dock, så fort jag kom hem blev allt bra. Det blir nästan alltid bra när jag kommer hem. 

Malin kom till mig sen gick vi till centrum för jag skulle till tandläkaren, gick super bra. Sen gick vi och åt glass innan vi stack till gymmet. Vi körde ett 100 minuters hårt pass. Först zumba 45 min sen blandat i själva gymmet. Var så taggad och det var så kul! 

Sedan när jag kom hem ser jag att det hänger massa små presenter runt i mitt rum. Då har mamma och mathilda fixat en egen julkalender till mig, saker från body shop också! Blev så glad, hade inte räknat med det. Men blev bara ännu gladare då. Dagen blev så bra ändå även fast skolan var sämst.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0