SCHOOL

Okej, det här året verkar inte bli så sjukt jobbig som förra. När folk säger att 8;an är det värsta året kan jag inte mer än hålla med! Men nog pratat om det. Nu när skolan har börjat har jag verkligen kämpat med att få igång rutinerna! Har börjat fixa för fullt inför hösten nu, men även hållt mig med mina kompisar! Kom hem för en halvtimme nyss och har lite stressigt känner jag då det blir en tidig uppstigning imorgon och jag måste fixa mig och packa inför skoldagen. Idag så har jag varit och firat Gaga som fyllt 10 år! Har även varit ute med mina kompisar.
När jag kom hem så hade mamma skrivit ut några grejer till min scrapbook.
På lördag är det dags! Är så sjukt taggad man bara kan bli. Förstår inte att jag kommer träffa selena :')

På Fredag ska jag till stan för att träffa Eva så ska jag fixa med mina allergier osv. Nu i veckan ska jag även fixa klart scarpbooken! Har även kollat runt lite på träningsbloggar osv för jag och malin har planerat att börja träna nu när skolan börjar (en del av alla rutiner jag försöker plugga in!). När vi bestämt oss för nått bra program eller vad man ska kalla det, då börjar vi! Förhoppningsvis den här veckan. Har inte så mycket annat inplanerat den här veckan. Vet ju inte riktigt hur skolan ser ut. Om dem över öser oss med läxor eller ej det återstår att se.

Nu ska jag duscha och skynda mig att fixa mig!

Ha det bra puss<3


Kommentarer
Postat av: marina

Har du några roliga planer för idag? :)

2013-08-31 @ 11:35:59
URL: http://marinapalme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0