HOME

Har inte bloggat så mycket om vad som hänt på några dagar. Men kan berätta lite kort, paketet jag hämtade ut var från Fokiwa. Ett av många post som kommit till mig på senaste tiden, brukar inte få post så ofta! Men nu råkade jag ha en stor laddar kris så beställde två rosa, sen fick jag lite pengar i posten och nu kom tröjan.
 
Malin har sovit här i två nätter och vi har mest varit ute med miranda. Igår var vi dock på grönan först! Hade jätte kul där. Senare när vi kom hem till Väsby gick vi ut med miranda. Vi hann bara prata lite och så innan det blev för sent. Men idag så hann vi med lite mer, vi gungade på kinagungan, gick till mcdonalds och åt glass, kollade på videos på malins TV och klättrade upp på ett tak och testade att andas in helium från en ballong! Blev lite förvånad när rösten ändrades även fast det blir så haha!
 
Jag har precis kommit in genom dörren och jag kan tala om för er att mina fötter har fått lida något extremt de senaste dagarna. Var som att jag knappt kom upp för kullen på vägen hem. Massa skavsår o så :(
 
Nu ska dem få vila när jag ska börja göra mig i ordning för kvällen. Ska ta något och äta också. Är det bara jag som typ glömmer bort att äta ordentlig mat under sommaren? Ibland har jag så kul så jag inte orkar åka hem och äta. Eller åka till något matställe. Donken ligger dock nära, men känner att jag ätit alldels för mycket av det på senaste tiden. Nåja, snart börjar skolan (ussschhh) så då kommer rutinerna tillbaka, sorgligt nog.
 
Hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0