Hunddagiset

Kom hem för cirka 45 minuter sedan från Hunddagiset. Den här veckan har jag varit på hunddagis med Mini. Det har varit super roligt och det är verkligen sorgligt att det nu är över. Fick gå ut med sammanlagt tio olika hundar! Allt från golden retriwer till en liten malteser, 'Majbritt' :) Hade jätte kul, vi var ute heeela dagarna. Roligast var idag då det var snö ute. Älskar snö, i alla fall första snöfallet..
 
Imorgon har vi stuidedag vilket verkligen behövs, har massa inlämnings uppgifter som skulle gjorts under dessa två veckor men som jag inte gjort. Så får fixa imorgon. Ikväll ska jag till tomtenatta med Mini vid åtta. Innan det ska jag duscha och byta om från mina ''arbetskläder''. Eventuellt om jag hinner ska jag hem till gangan men får se !
 
Hejdå<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad kul du haft. =-)
Men jag önskar lite mer att du skull börja blogga lite oftare. Tycker om att läsa om ditt liv och hur du har det.
Tänk på saken

2012-12-05 @ 11:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0