Pluggeliplugg

Ska strax plugga, haha hela helgen kommer bli full med plugg eftersom att jag skjutit upp allt. Smart men orkar inte gör något åt det. Lyssnar på musik just nu i alla fall. :) Idag åkte jag och några andra till centrum, först Ica sen kicks och efter det en kiosk innan vi tog bussen hem. Jag och Mini hade så kul på lektionen idag, för er info! Dock inte lika kul för läraren.. Och vi har flyttat platser så nu sitter jag och hon bredvid varandra! KUL

En rolig grej jag tänkt på, jag har alltid så mycket att skriva om men när jag väl ska börja skriva blir det helt fel och inlägget raderas och görs om till ett nytt tråkigt. Nu vet ni!

världen bästa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0