Festis hos Lina

Gårdagens fezt/kalas/party/disco var jätte kul! :D
Det var hos Lina :) Jag och Miranda kom dit vid sex ungefär. Vet inte riktigt vad vi gjorde, sprang runt typ och dansa hehe? Alla stack runt åtta förutom jag miranda och några till, vi satt då bara i mörket och pratade typ i två timmar.. Jag stannade där med Miranda till ca kvart i elva i alla fall. (: Efter det gick vi till bussehållplatsen. Eftersom att vi inte hade någon skjuts.. Bussen kom hel och vi gick ifrån rondellen hem. (mina fingrar var som istappar.) Kom hem och hoppade i min one piece sen gick jag och la mig. Hade jätte kul i alla fall!
Tog inga bilder.. Men outfiten var i alla fall en rosasvart skjorta ett linne och stuprörs jeans.

p.s jag och miranda köpte presentkort på Hollister till Lina i present


Dagens..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0