musikprov idag!

Håller på att fixa mig just nu inför skolan, ska möta miranda kvart över nio och så tar vi bussen så får skynda även fast det är lång tid kvar. Av någon anledning så blir det alltid stressigt de sista fem minutrarna! Och sen så har vi musikprov idag. Har tränat på alla instrumenten och jag vet hur många klarinetter det finns i en orkester men allt annat vill inte fasna i huvudet! Lite jobbigt..

Sen har vi ju

svenska; prov (redovisning) och bokrapport
SO; inlämnings upggift
musik; (idag då) alla instrumenten i en orkester och lite annat.

Hoppas ni får en bra eller okej dag i alla fall :)<3

Kommentarer
Postat av: Anna

Hur gick det med redovisningen? Jag har varit sjuk och haft lite andra bekymmer här hemma så jag glömde bort :(

2011-10-07 @ 21:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0