IDOL IGÅR

Långt text men läs ändå (a'
Var på idol igår, jätte kul! Dagen började med att vi var i skolan sedan kom jag hem, åt mellis och fixade mig sen kom mini och hämtade mig. Efter det åkte vi till lina och hämtade henne och sedan till stan där dem sände idol. Var iskallt i utomhus och vi fick vänta jätte länge! Fast vi fick gratis redbull och popcorn medan vi väntade. I alla fall sen när vi kom in så fick alla goodie bags med läkerol grejer i. Inomhus var det fullt så när jag och mini gick för att köpa tröjor så tappade vi bort alla! Så vi fick springa till några som jobbade och fråga vart dem kunde vara. Till sist hittade vi dem. Sen fick vi komma in till själva stället där allt direkt sänds och så. (VAR JÄTTE VARMT DÄR INNE.) Sen fick vi vänta en stund och vid åtta så började direktsändningen. Var jätte kul att se allt live! Jag satt också på en ganska bra plats.
I alla fall under en paus så bad jag lina ropa 'bagge' när han gick en bit framför oss och då tittade han upp och vinkade till oss! :DD Mot slutet blev det lite strul med hemskörning och så för att mini skulle hem för att hon mådde dåligt och då hade inte jag skjuts men det slutade bra och jag fick skjuts av Julia :)

Idag har jag varit i centrum med mimo och spelat lite wordfeud och kortspel, hehe HEJDÅ<3



bilder lånade från lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0