BADA I SKUMMET


NU JEVLAR!

Idag vare man med Mimo, Mathilda, Josef, Emma och Malin. Eller ja det var lite olika :) Först gungade vi i parken sen gick vi till kiosken och mimo och josef hämtade pantflaskor sen drog alla till rimi för att panta sen gick vi till Pizza Butiken vid sanda och åt kebab. Mumsigt! Sen gick vi hem, eller jag sparkade och josef cykla och mathilda gick med mimo. När vi kom fram till carslund gick vi till kiosken för att hämta Simona. Jätte söt och vi lärde henne gunga! Sen åkte hon rutchel kana (stavning?) sen blev det lite konstigt. Mathilda bara dissade men senare så spelade jag, mimo, mathilda och malin kort så jag tror att det är glömt nu, är inte så långsint;)

Nyligen blev jag färdig med dagens läxjobb och ska snart ta ett skumbad så fort matsi är färdig! Sånt är livet när man bara har en dusch/badkar..


Kommentarer
Postat av: H

- kul att du är med och tävlar.

2011-10-24 @ 15:46:51
URL: http://lovehannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0