Klasskuligt

Dålig bildkvalitet, jag vet!
Jätte kul på med klassen igår! Var som vanligt i skolan under dagen sedan när det var slut så gick jag hem. Hade ganska brottom eftersom att vi skulle träffas vid pressbyrån ganska snart. Jag hann med allt och sedan skjutsade mami mig och när alla samlats så åkte vi till Kista. Först åt vi. Jag,Mini,Astrid och Linda åt på MAX. Super gott, sen blev det bio. Vi såg In time, den var sjukt bra rekomenderas! Sen åkte vi till skolan. Vi satt i bussen i typ 30 minuter. Det var väl okej där, försökte shuffla med alla i klassen men det gick väl sådär fast det var ändå kul! Stannade till halv två och då kom mamma och hämtade mig. Gick och la mig direkt och vaknade idag vid kvart över tolv. Sammanfattning; Dagen var väldigt lyckad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0