Kistamässan!


Kom hem för en stund sen från Attitude! Åkte dit med Filippa imorse vid halv tio och stannade där till fem. Super lycklig tjej här! Fick träffa Foki och ta ett kort med henne, sen köpte jag även ett plagg från hennes klädmärke fokiwa.

Det hela började med att jag vaknade vid halv nio. Jag fixade mig och så sedan åkte jag och mami för att hämta Flipa. Efter det åkte vi, mamma lämnade av oss vid baksidan av stället så vi fick gå runt.. Det var kallt, blåsigt och så regnade det även lite. När vi kom in köpte vi biljetter sedan gick vi in. Vi blev en aning bombade med gratis grejer och reklam! Det fanns super mycket att titta på så vi visste inte riktigt vart vi skulle börja.. När vi tagit en snabb gång igenom alla montrar så gick vi till Fokis monter! Nervöst.. :$ Fast det gick bra! Hon var super trevlig och snäll. Sen köpte jag självklart något ;) Efter det gick vi för att äta lunch på MAX, barnmeny. Den här gången gick vi utan jackor! (eftersom att vi lämnat in dem) När vi sedan kom tillbaka så skulle 'mode visningen' börja! Jag och Flipa fick typ dem bästa platserna! Längst fram och precis bredvid själva catwalken. Fast när vi kom så var det suuper mycket konstig rök haha! Showen var grym! Speciellt finalen då det sprutade skum över oss. Efter det gick vi för det mesta runt och testade på saker som att göra seg way. Vi samlade också gratis grejer.. Skulle kunna skriva dagen mera detaljerat men ingen orkar läsa det!

Ni som orkat läsa förstår nog att jag haft kul!
p.s Kommer förmodligen en liten video senare!

Hoppas ni haft en bra söndag :*


Kommentarer
Postat av: ByCarmela

Vad kul att få träffa Foki!

Ps. Fin blogg :)

2011-11-28 @ 17:41:31
URL: http://bycarmela.blogg.se/
Postat av: bellaaaa

aww söt bild :D

2011-11-28 @ 21:03:54
URL: http://rememberthiis.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej sötis!

Vad mysigt att träffa Foki<3

Hjälp mig med min önskelista (kolla bloggen så fattar du...) alla som gör det får en länknig! ^^

2011-11-28 @ 21:51:03
URL: http://gladkrabat.blogg.se/
Postat av: Borderline & Jag

Tack för en underbar läsning på din blogg =) Följer dig på bloglovin följ gärna mig också..Kramar =)

2011-11-29 @ 10:59:30
URL: http://ekblaad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0