Innebandy next

Idag har jag varit med Mathilda, Frida (sysling!), Emma och Feline. Först var det bara jag mattis och Frudi. Vi gick till kiosken och handlade lite dricka och godis :$ Sen gick vi till parken och åt upp det. Efter det knackade vi på hos Emma och Feline. Vi bestämde oss för att gå till den farliga lekplatsen hehe. Vi snurrade i alla fall runt på någon grej man sitter i och snurrar runt i. Svårt att förklara. Rekordet blev i alla fall Felines hela 17 varv! (nödvändig info!!) Vi var där ett bra tag sedan gick vi hem och 'lekte' kurra gömma. Eller aa, mathilda släckte alla lampor och skrämde stackars lilla Frida ;) Men är man kaxig så blire så.

Nu ska jag i alla fall göra mig i ordning för innebandyn. När jag kommer hem blir det nog att se avsnittet av oustiders som jag inte kunde se igår (a'

HEJDÅ<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0