SUPER LYCKLIG TJEJ HÄR


Hade sjukt kul igår på konserten! Två minus var dock att mathilda glömt lägga tillbaka minnes kortet i kameran så det blev inte så många bilder. Sen hade vi typ lite dåliga platser. FÖR nära typ. Hehe vi såg deras ryggar och vad som hände bakom scenen. Men det var ändå coolt så det var väll inte så stort minus ändå ;) Hoppade typ upp och ner hela tiden också. I början blev det lite kaos också. Massa köer och vi trodde att vi skulle missa Rihanna. Blev jätte nervös men när vi väl kom på plats så blev det bra. Först var det någon som dj;ade (eller hur man säger) i typ en timme. En aning jobbit, ville ju se Rihanna! Men sen till sist ttyp vid halv tio började hon och sen flöt det på. Super bra uppträdanden och hennes röst var grym!! Aa, sen när det var slut fick jag värsta huvudvärken så vi fick stanna vid donken för att köpa vatten.. Fick säkert ont i huvudet pga att jag hoppade så mycket och allt.

p.s han som gjorde gitarr solo gjorde peace tecken till mig när han spelade på scenen. Sen vinkade två av hennes dansare till våran sida av publiken!! :D

Men bilder kommer senare!

Nu ska jag fixa mig och så hejdå<3





Kommentarer
Postat av: Morsan

Vad ska vi se sen??!?!

2011-11-02 @ 12:19:23
Postat av: johanna

vad har du för planer inför helgen?:D

2011-11-02 @ 13:58:31
URL: http://lizajhnajnsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0