fuck blogg.se

asså lagg igår ! Får damp på blogg.se, kunde inte blogga. Men gör det nu. Idag fick jag vakna klockan sex, jätte kul ! -,- Från skolan klockan tjugo över åtta så åkte vi till Haga parken och spelade in film. Sjuukt varmt ! :o Jaja, sen gick vi till solna station i värmen men våran spanska lärare bjöd alla i klassen på glass. Fett najs !:D När vi väl kom tillbaka till skolan sen så skulle vi ha gympa. Arlanda jets hade en lektion med oss så vi fick testa på amerikansk fotboll (igen! hihi) jätte kul :D Men det var fortfarande jätte varmt. När skolan sen var slut stannade jag och miranda kvar i skolan för att vi ville ha skjuts hem, hihi. När jag kom hem så skrev jag på en grej. Sen gick jag ut med Stacia och Millie. När klockan var sex åkte jag och mami med millie till centrum, köpte glass och kebab tallrik ! Skulle egentligen handla kläder men hittade inget :p

men ska typ titta på TV nu bye <3 ~

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja min blogg försvann helt :(

Kram på dig gumman ♥

2011-05-09 @ 20:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0