Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.



1. Jag är världens sämsta på att leta efter saker
2. Jag är lat
3. På helger eller lov brukar jag sova väldigt länge, ibland känns det som att jag missa halva dagen
4. Ebba är världens sötaste hundis
5. Jag sover alltid med kvälls vatten. För att om jag vaknar på natten behöver jag alltid något att dricka.
6. När jag blir stor vill jag jobba på en tidning eller med djur
7. skräckfilmer (dem jag har sett i alla fall) har ingen verkan på mig. (Jag blir inte extra rädd i efter hand)
8. Jag har åkt skidor två gånger i mitt liv och älskar det
9. Jag är inte hungrig så ofta
10. Blå och rosa är min favorit färg

öhh, lite random saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0