HEMMA FRÅN ÖLANDET

Kom hem igår, orkade inte blogga då men gör det idag. Hade i alla fall jätte kul, badade nästan hela tiden. Mycket rutschkanor (stavning) och sen var det en djurpark där. Fick mata getter, apor och kaniner! 

Idag när jag vaknade (kvart i elva) så kom mamma med en påse in i rummet. Jag hade tänkt att fortsätta sova men kunde inte låta bli att titta vad det var. Det var min CD! Som jag väntat på i snart två veckor. Hon hade köpt den från någon affär nära centrum, eftersom att min beställning från cdon aldrig kom. Hoppas på att aldrig mer behöva handla där!
lägger kanske in mer senare! ;)

Kommentarer
Postat av: Smurf

HAHAHAAHAHAHA WTF på bild 6 (uppifrån och ner) , wtfgör den där killen hänger han i luften eller vah?! självmord?? :O



p.s fina bilder<3

2011-08-15 @ 12:23:26
URL: http://linadawood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0