God Jul!

Hoppas ni har haft en bra dag! Min dag började med att jag vaknade, åt frukost och sedan kollade på film, (the red riding hood om jag minns rätt). Efter det så böt jag om och åkte till farmor och farfar med mathilda och mamma. Där åt vi julbord, tittade på kalle ankas jul och öppnade paket. Jag fick en One piece! Rosa, precis det jag ville ha ;) Och så fick jag söta sockor, pengar och pyssel saker. Efter det åkte vi hem och öppnade mer julklappar. Fick bland annat pjäxor jätte fina men vi måste byta storlek, mer pyssel saker, armband, smyckesträd, presentkort och en super cool mugg som lyser i mörkret! Perfekt till mig som alltid har kvälls vatten på nattduksbordet. Nu behöver jag ju inte vara rädd för att råka välta omkull muggen eftersom att jag inte ser vart den står. När jag öppnat paketen åt jag aladdin och tittade lite på wall-e.

Såhär ser min klänning ut som jag hade på mig idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0