Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving

Kollade just på 'Låt den rätte komma in' jag och Emma var och jagade filmen idag! ;) Mamsi och Marika skjutsade oss till station där vi gick till hyrfilm affären. Och där var vi ett tag, killen fick leta fett länge för att hitta den. Sen skulle vi ta bussen hem. Och såklart, precis när vi kommer ut så åker alla tre bussar bara förbi oss. Så vi fick ta en annan som krävde att vi behövde gå en bit hem, men det var bara skönt! När vi kom hem så larvade vi oss lite med min mac cam!  Sen gick vi ut. Och till sist nu vid kvällen så började vi titta på filmen. Den var okej.

FÖRRESTEN! Marika kom in till oss och bara 'Emma, Malin och jag. Inte Feline för hon är för liten. Ska gå på Britney's konsert med Lina, Mathilda och Anita!'. Och vi blev alla helt crazi för ett ögonblick xD


Ska bli jätte kul! Och vi har också typ första rads platser : D

Kommentarer
Postat av: Mathilda(Mini)

Åh.. Jag vill oxå gå på Britney's konsert .. fubbigt. Men hoppas att ni får det toppen kul (Y) ;D

2011-08-18 @ 20:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0