TUSEN GÅNGER STARKARE

Har nyss målat mina tånaglar. Lite fail .. :$ Innan jag målade dem så hade jag fotbad. Har typ inte haft det sen i somras. (a) Att smörja in fötterna med honung och ha dem i varmt vatten i ungefär 10 min är tydligen väldigt bra om man har torra fötter eller sprickor. Det ska jag komma ihåg .. Idag köpte jag boken Tusen gånger starkare. Eller jag beställde den. Såg filmen igår. Shit den är grymt bra ju ! Vill verkligen läsa boken. Hoppas att den kommer så att jag hinner läsa den och skriva bokrapport om den. Det är ju typ bara en månad kvar innan den ska in ! :o Aja, just nu sitter jag i mitt rum. HAHAHAH Ingen vill se det just nu. Det ser hemskt ut ! Min säng är full med massa grejser :( Ebba ligger bredvid mig medan Cloe ligger på en kudde lite längre bort i sängen. (Jag är hundvakt till på tisdag.) Snart ska jag packa min gymnastik påse och sätta på mig mina söta hello kitty tofflor ses !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0