tjejmässan var fett rolig !

Hade det bäst där ! Dagen började med att jag vaknade klockan nio. Satt på datorn och kollade runt lite. Sen gick jag och duschade i typ en halvtimme. När jag var klar så fönade jag håret och sen gjorde mamma någon bröllops frisyr som jag skulle ha på mig senare. Sen fixade jag det sista. Ringde mirre, gick dit och åkte till kulturhuset. Vi var bland topp 5 som kom. Bra ! :p När vi kom dit så kom jag på att jag glömt att äta frukost så jag sprang till ICA och köpte en drick yoghurt. Och när jag kom tillbaka så hade det kommit typ 15 pers ! :o I alla fall så stod vi där utanför och väntade i typ en timme sen blev vi insläppta. Där inne var det typ massa uställningar och man kunde göra massa grejer. Jag fick mina naglar fixade ! <3 Sen vare någon frågesport grej där de skulle dra 3 personer som skulle vinna priser. Jag kunde typ inte frågorna så jag gick och frågade någon som kunde frågorna. (man fick göra så.) TUR VAR DET FÖR ATT JAG VANN TREDJE PRIS ! :D Hhihih, jag som aldrig vinner något. :blush:
Aja, sen vid kvart över tre gick jag och tog bussen 568 och åkte till lövet och där var jag med Emma. Vi åt tårta och så. Trevligt ! Sen åkte vi hem därifrån typ klockan halv sex.
Nu sitter jag bara här och bloggar medan emma spelar DS. Vi ska kanske hyra film idag. Kul ! Hoppas..
hejdå. <3
Tog bilden från tjejmässan på fb. igga min min :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0