hej hej bloggen :)

hej hej :-)
-
Idag började jag kvart i 9 men jag var ändå tvungen att vakna klockan 7 som vanligt. Jag är så seg av mig så jag behöver en timme för att fixa mig. (ändå blir jag inte färdig) Jag mötte mirre vid grusplan fem i 8 och därifrån gick vi till busshållplasten. Tog 568 och när vi kommer till en korsning ser vi 565 som vi ska ta. Och vi missar den. BAJS. Sen ska den liksom åka precis framför våran buss hela resan. Oh.. Aja, vi gick av vid en hållplats och tog en annan 565 . höhö. När vi kom till skolan var spanska första lektionen sen vare rast. Efter rasten skulle vi egentligen ha svenska men hela klassen fick hjälpa till och bära massa kartonger till musik rummet. Yes, vi slapp svenskan. Jag och mini bar den tyngsta kartongen *stolt*
~
Efter att alla kartonger kommit till musik rummet så gick vi in till klass rummet igen. Där satt Stefan (sv lärare) han skulle tydligen berätta lite om sin barndom. Haha, faktiskt intressant att lyssna. Sen hade vi NO eller vi fick glass för att vi var så duktiga och hjälpte till med kartongerna (a) Sen vare lunch . (klockan 11! :D) Efter lunch var det rast för mig. Nästan hela klassen skulle rida men Therese, jag, Isak, Rasmus, Max och fredrik stannade kvar för att vi alla var allergiska, typ. Skönt att det var lite tomt i klassrummet faktiskt.. Efter att vi haft rast i ungefär 20 minuter kommer terese in (våran mentor) och frågar om vi vill ha lektion på rasten så att vi kan sluta tidigare. Alla sa ja och vi jobbade till halv två sen fick vi sluta ! :)

~

Oj, heheh lite långt inlägg igen. Hoppas att någon orkade läsa i alla fall :blush:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0