flåt.

Har fan inte orkat att blogga . D: Flåt, hade fett kul idag och igår så hann inte blogga. Men gör det idag. Igår började dagen sjukt segt. Trodde att det skulle bli en super tråkig dag.. Men det blev det inte (a) Efter att jag suttit hemma och typ tråkat i 1 timme så gick jag med ebba till rimi, köpte godis och tillbaka hem. Då var jag med patte och malin och tittade på massa family guy klipp på youtube och så. Sen kom frida (BÄSTA SYSLING!) och vi bestämde oss för att gå ut. När vi kom ut från porten träffade vi Mimo, Yousef. Jag, malin, Frida, Mimo och mathilda gick upp till en lekplats och lekte där ett tag. KUL !!! :D Sen efter ett tag kom Josef (Yousef, eller hur man stavar det..) och han var med oss.. När vi lekt färdigt gick vi till typ något byggar ställe och hittade något som såg ut som snö. Venne riktigt vad det heter. Och typ smulade lite med det. Då kom det någon tant och bah 'Ni får ta och sopa upp det där snorungar !' vi bah 'käften tant.' och då började hon typ fotografera oss. Eller så tittade hon i en kikare.. Hm.. Och då sprang vi iväg :blush: Mimo och josef sprang till kiosken. Och vi sprang hem. Och där stannade mathilda och frida medan jag och malin stack ut till parken sen gick vi till rimi (igen.) och sen gick vi till parken igen. Och lekte. (hihihi, lekte .) Sen ringde mathilda och sa att frida stuckit så hon skulle komma och vi bah 'okej.' sen kommer hon med nån jävla ICA kärra. En liten korg man drar på. FETT ROLIG. Vi tog den och gick till en nedförs backe. (mirre kom sen också.) Och åkte ner med ica korgen. Men mirre vågade inte :< Efter ett tag drog vi till dagis och gungade där och spelade lite fotboll sen gick jag mathilda och malin hem till mig. Och mirre hem till sig. Och när vi kom hem så kom vi på värsta bra ideén ! :D Vi tittar på film med min dator ute på balkongen klockan 9 på kvällen ! Så vi hämtade massa filtar och poppade popcorn och la en parasol framför oss, bara för att det är lite mysigt :) Och så började vi tittade på nån 'Familjen Thornbery.' (eller vad den nu heter) efter ett tag började det bli riktigt kallt så vi tog ett extra täcke. (inte för att det hjälpte men ändå) och så tittade vi färdigt filmen och sen gick vi och la oss.
Och det vara bara igår. SJUKT KUL. och det bästa är att jag fotograferade typ allt som vi gjorde. Förutom det sista.
LÄGGER UPP BILDERNA NÄR DATORN SLUTAT LAGGA ! <3 :*

aja, pallar inte skriva mer. Så skriver om den här dagen imorn I think. Tss....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0