en sak man måste kunna..

Allvarligt talat. Är det bara jag som någon gång tänkt på det här ? HUR ÖPPNAR MAN EN KOKOSNÖT ?? Det är något man måste kunna faktiskt. Tänk om man hamnar på en ö och det enda som finns är ett träd där det växer kokosnötter. Som på filmer. Då måste man ju kunna sånt här ! Nu försöker ja hitta något klipp på youtube där dem visar hur man öppnar en kokosnöt men det går inte så bra :( Hmm.. Jag orkar inte kolla runt längre får nöja mig med detta klipp även fast det nog inte finns någon skruvgrej (vad fan heter den där saken ?!) på e öde ö.

Förresten det är 1 april idag. Och jag gillar det inte !

Kommentarer
Postat av: Mini

hahhahahaha, när jag bodde på Torstunagränd då ville jag köpa en kokosnöt. Det gick inge vidare och öppna den, Pappa fick komma och hjälpa till med en såg. Och bara det tog typ år.... :S

:D

2011-04-05 @ 19:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0