busschauffören i bussen 536 var fett snäll.

lite random rubrik men whatevah ! :)
~
Idag slappade jag bara efter skolan. Gick till anastacia med mathilda och åt pizza. Gott ! Tittade lite på hajen sen drog jag hem. Och aa, gjorde inget. Nu ska jag strax stänga ner. Ska bara berätta lite vad som händer imorn! Ska till mirre typ elva. Det är ju tjejmässa imorn och vi vill verkligen ha en goodie bag ! :) Så vi går tidigt. Lol. Sen blire typ att gå till lövet på efterfika eftersom marika gifter sig imorn. Är inte med på bröllop men kommer till efterfiket. (eller vad man ska kalla det.)  Aja, snart kommer mamma och marika ska sova här. Hejdå alla !
~

konstigt inlägg jag vet ^^'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0