STORHANDLAT!

Shit! Har handlat sjukt mycket de två senaste dagarna. Igår var jag i Väsby centrum med mamma och Karita. Köpte massa grejer. Idag var jag på Stinsen med Karita, Sara och Niklas. Fick presentkort på Gina Tricot av Karita. Och hon var så snäll så att hon köpte mig en grymt snygg väska ! :D Sen skjutsade dem mig till Väsby centrum. Där jag köpte lite annat :P Orkar inte ta kort på allt nu. Men senare får jag väll ta och göra det ! När vi åkte hem så blev det värsta krocken. Två bilar körde in i varandra. Mamma sprang ut för att hjälpa till så jag Mathilda och Feline gick dit för att titta. Stackars man som bröt ett ben och fick ont i nacken. Ah, sen åkte vi hem ;)
Gammal bild på min överdel av innebandy overalen.

(Karita; Min gudmor./mammas kusin
Sara; min lillsysling som är 1 år och 2 månader
Niklas; Saras pappa och Karitas kille)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0