SISTA DAGEN PÅ ÅRET !

Va skönt ! Eller tycker inte ni det ? Och i mars fyller man ju 13 år ! :D Kulkul,
Föresten så har jag faktiskt tagit kort på allt jag handlat nu. Problemet är att jag inte vet hur man ska göra för att föra in bilder till datorn. blä. Har just städat klart mitt 'smink bord' eller vad man ska kalla det :P
Nu måste jag äta frukost ! Haha, klockan är 3;e. Kanske blir bättre om jag tar en sen lunch. ;)
Hejdå,hejdå :D
ignorera mitt ansikte och halsen.
Tänker inte börja med dagens outfit. Men hade lust nu så.. Här kommer dagens outfit! :)
Randig tröja; New Yorker. Venne priset.
Brunt linne; Gina tricot. 99 kr
Lacktights; Gina tricot. Kommer inte ihåg priset.
halsband; vetinte. Fick den från Kirsi i Finland.



Kommentarer
Postat av: Emilia <3

snygga kläder <3

2011-01-01 @ 14:57:59
URL: http://difbruud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0