NEW NAILSS

Två inlägg på en dag? Då måste jag vara väldigt rastlös. Jaja, klockan närmar sig halv tio. Ska tvätta ansiktet byta om till pyjamas och så strax. Är fortfarande sjuk, blev inte frisk sen senaste inlägget tyvärr. Har idag inte gjort mycket mer än igår. Gick ut på promenad, titta på The Vampire Diaries, fixade hemma gjord varm choklad, snacka lur, läxor. A väldigt intressant som ni märker!
Lite senare på dagen så kom mathilda hem med ett paket. FULLT med nagel prylar. Så hon fick fixa mina naglar. Dem var jätte snygga för att vara första gången. Tog cirka 2 timmar och höll på att dö av host anfall! Vi får se om jag kan ta mig till skolan imorgon. ANNARS ber jag att jag blir frisk till på torsdag, vill träna, göra av med all min energi jag har!!
 
Nu väntar jag på att mormor ska komma med flingor så jag kan äta kvällsmål, älska mat vid kvällskvisten. Sämsta vanan jag fått...
 
Puss hej<3

Naglarna^

Kommentarer
Postat av: love&peace

Snyggt :)

2014-02-11 @ 23:10:11
URL: http://loveandpeace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0