Ny månad

Ny månad nya tag, oktober gick jätte fort och vid slutet av månaden så flyttade vi även. Jättefin lägenhet som jag tror vi kommer trivas i! Måste bara få allt på plats och så.

Slutet av oktober månad innebär också halloween och första november innebär all Helgona. Firade både och på fredagen 1 november. Först middag på pizzerian med farmor, farfar och syster. Efter det ett besök på kyrkogården, tredje året i rad nu. Alltid lika mysigt! Speciellt när man spenderar det med sina farföräldrar!

Mot kvällen så kom Miranda, Nathalie, Noemi och Malin till oss och vi sminkade oss läskigt. Så roligt! Jag såg allmänt trött och sliten ut med blod i ansiktet och tuperade hår. Miranda sminkade sig till en man. Noemi och Malin sminkade sig som dem fått en brännskada eller syra i ansiktet! Mathilda klädde sig ut till en kvinna som fått några omgångar stryk från sin man. Och Nathalie sminkade sig till en docka!

Efter att vi sminkat oss gick vi hel vägen till Carslund där vi var ute en stund innan vi gick in till Malin och grillade marshmallows ovanför en brödrost! Sen åt vi lite snacks och pratade, tog kort och så. 

Vid halv tolv åkte alla hem! Hade jätte roligt :)

Ett bra sätt att avsluta lovet på.

Nu är det skola igen, tränade igår med Malin och var med några kompisar. Imorgon kommer Gagas gäng till oss, sen träning på torsdag igen. Vet ej än vad jag ska göra idag. Kanske fixa lite i mitt rum?

Ana, ha det bra och njut av november nu!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0