HISS OCH DISS MED VINTERN

Ja, även jag måste få göra en hiss och diss för en av Sveriges längsta årstid!
 
HISS
Snön - älskar det! Speciellt när det snöar, så mysigt. Snögubbar, snöbollar, lyktor, skidor, mysiga promenader med hunden, the list goes on.. Love it!
Mysstämning - Mot julen kommer det extra mycket mysstämning, nästan var det än är så är det fina belysningar, lugn musik. Folk är trevligare.
Musiken - Älskar att det blir lite lugnare låtar. Jag är en sån person som kan gå utan att lyssna på musik i flera dagar. Men just under vintern så lyssnar jag mer på musik. Så chill när man ska lägga sig och sova så har man en mysig playlist att lyssna på..<3
 
DISS
De mörka dagarna - Sol i fyra timmar innan det blir kolsvart liksom? Deprimerande!
Slask - Vem har inte med det här på sin diss lista?? USCH.
Halt - Isiga vägar.. Bröt handleden för några år sedan på grund av att jag halkade på isen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0