Det gångna året - Januari

Tänkte göra lite inlägg om det här året. Från januari till december, mer bilder och mindre text kommer det bli! ;-) Har även gjort en kategori där jag tänkte samla ihop alla inläggen. Här har ni <3
 
Januari
 
Jag och min älskade sysling Frudi. Det här var dagen då hon kom hem till oss och vi testade hennes peruker.
 
 
Skridskor med skolan..
 
Konfirmationsträffarna, varje onsdag. Mellanmål i början och andakt i slutet var det alltid minns jag ;)
Tog min navelpiercing!! Till skillnad från mina vänner som tog hemma tog jag i salongen hehe vågade ej...
 
Ute och fotade med bästiseeeen (mimo)
 
 
Mitt nyårslöfte var att ta tag i träningen så i januari körde jag mitt första pass. Stolt över att jag kunnat hålla mitt nyårslöfte även iår!
 
Skidresa i Romme med skolan. Alltid lika kul!
 
 
Det här var Januari, förhoppningsvis så kommer jag hinna med alla månaderna innan årets slut!!
 

Kommentarer
Postat av: L I N A

Rommeeeeee åh.

2013-12-29 @ 23:36:30
URL: http://www.streets.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0