Det gångna året - Februari

Här är del 2 av det gångna året!
 
Åt hos Anna, pannkakor, nutella, grädde, mjölk och sylt! Himmelen...
Nånstans vid alla hjärtans dag :)
Färgade mitt hår! Man ser nog vilken som var före och efter bilden va??
Lina fyllde 14 år :* Vi gav henne en kartong med massa onyttigheter i. Hade jätte kul som vanligt på Linas födelsedag! (Bilden under är från dagen)
 
Vi handlade lite fredagsmys! Söta Millie på bilden fick köra vagnen.
1D world öppnade! Vid den tiden älskade jag bandet så var tvungen att åka dit. Köpte en t-shirt för 300kr som nu gått halvt sönder då jag råkade rycka sönder ena ärmen! Woops.
 
Även under denna månad fick jag reda på att vi skulle flytta från Lindhemsvägen till Hagängen. Det tog riktigt hårt på mig då jag bott där i 6 år, nästan sju.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0