DET GÅNGNA ÅRET - APRIL

APRIL MÅNAD I BILDER OCH TEXT;
 
Jag och Ebba när det var jätte varmt och skönt väder...
 
 
Kollade igenom läskiga hus vid det nya området...
 
 
 
Åt på donken med några kompisar.
 
Två bilder från konfirmations lägret här under.
 
Klättrade klättervägg på konfirmationslägret! Kom hela vägen upp. Även fast jag var 99% säker på att jag inte skulle klara det. Dem 1% fick mig att kämpaaa, kom upp!!
Konfirmatonslägret. Minns att jag hade fleeeera lager kläder på mig men frös ihjäl ändå (nästan!) Men det var mysigt att grilla korv osv. :)
 
Konfirmationsläger, höghöjdsbanan. Första gången jag gjorde det! Verkligen något annorlunda och läskigt men det var så coolt. På bilden ser man en del av banan, över sjön så finns det även en linbana som man fick åka i för att komma ned från träden!
 
 
Umgicks med kompisar, jag och Lina på bilden.

Justin Biebers sverige konsert, jag mathilda och Mimo gick. Vi hade så sjukt bra dag! Jag och Mimo på bilden haah så stolta över våra biljetter.
 

Kommentarer
Postat av: L I N A

hahahahha kolla på mig vid donken :')

2013-12-31 @ 12:14:44
URL: http://www.streets.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0