Kyrkogården!

Halv fyra kommer farfar och farmor och hämtar mig och mathilda för vi ska äta sen åker vi till kyrkogården! :) ska bli jätte myysigt. Nu när jag ändå skriver kan jag ta och berätta om något som hände igår. Jag, mathilda, malin och miranda körde anden i glaset hemma hos malin. För er som inte vet vad anden i glaset är kan jag berätta att det är ett spel som man kör för att tillkalla andar. Det roliga och lite läskiga va att det faktiskt fungerade. Tro det eller ej men glaset rörde sig och svarade på vissa frågor. Först tyckte vi det var roligt men när anden bad oss gå ut så avslutade vi, det blev lite för läskigt.
 
Glaset rörde sig liksom först till U sen till T efter det frågade jag ifall anden ville att vi skulle gå ut och glaset drog sig till ja.
 
aja idag kan jag också berätta att mirre, defne och dilara sov här HEJDÅ ! <3

Kommentarer
Postat av: Lina

OMFG GUD VAD LÄSKIGT! :O

2012-11-03 @ 00:14:39
URL: http://www.streets.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0