MIN MOBIL ÄR TILLBAKA

HHAHAHA OMG !! Idag köpte mamma en ny soffa och när några skulle bära ut soffan så kom jonte och bah till mamma ''Tillhör den här mobilen någon av er?'' jag bah 'DET ÄR MIN!!' och vi som hade polisanmält den som stulen och allt ! I ett halv år har mobilen som jag så länge trott funnits hos någon annan legat under kuddarna i soffan. HAHAHAH ! Men är fett glad att den är tillbaka, älsk möbilis :) <3 Mathilda fick min andra för hon behövde en typ.
Btw, gissa vad som mer hittades där ?! Våran fjärris som varit borta nästan lika länge som min mobil. ;)
Tänkte lägga in en färsk bild på mig men jag ser lite konstig ut i håret. hehhe, så det blir ingen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0