2 månader och 26 dagar kvar !

Hoppas att det blev rätt nu.
Första inlägget för året ! Kan inte riktigt fatta att det är 2011. Eller jo. Men det känna ju lite konstigt ! :p Fast det gör det alltid första dagen på året ! =)
Igår smälldes det raketer ! I början var det kul, men sen kom det så många andra folk som skulle smälla raketer :s Och jag är liite rädd. Fick typ panik när en raket landade 2/3 meter bakom några personer.
Stackars dodda som la under sängen och darrade. Fast sen blev det bra :) Gick och la mig kvart över 2 efter att jag skrivit lite korsord :$
Idag ska mamma hjälpa mig med att få in bilderna på datorn. Får se om jag orkar !
Klassresan 2010. BANANBÅTAR ! :D

Kommentarer
Postat av: Emilia <3

Haahahah du o jag klarade oss på bananbåten , rätta sagt DET ÄGDE "<3

2011-01-01 @ 14:55:56
Postat av: lina

sv; ja helt klart !

2011-01-01 @ 18:50:05
URL: http://linafani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0